Rejestry, ewidencje, archiwa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie prowadzi nastepujące rejestry i ewidencje:
- Dziennik korespondencji
- Rejestr delegacji służbowych
- Rejestr Akta Osobowe Pracowników
- Rejestr zaświadczeń
- Rejestr plan urlopów
- Rejestr używanych pieczęci
- Rejestr zwolnień lekarskich
- Rejestr przeprowadzonych badań pracowników
- Ewidencja czasu pracy
- Rejestr uchwał
- Rejestr umów
- Rejestr upoważnień do przetwarzania danych
- Rejestr środków trwałych
- Ewidencja finansowo-księgowa (syntetyka i analityka)
- Ewidencja płacowa (karty wynagrodzeń pracowników)
- Ewidencja kart podatkowych
- Rejestr osób korzystających z dofinansowania do turnusu rehabilitacyjnego
- Rejestr osób korzystających z dofinansowania do likwidacji barier architektonicznych
- Rejestr osób korzystających z dofinansowania do likwidacji barier technicznych
- Rejestr osób korzystających z dofinansowania do likwidacji barier w komunikowaniu się
- Rejestr osób korzystających z dofinansowania do środków ortopedycznych i sprzętu rehabilitacyjnego
- Rejestr wniosków na dofinansowanie sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych
- Rejestr wydawanych decyzji
- Rejestr rodzin zastępczych
- Rejestr wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych
- Rejestr skierowań do placówek opiekuńczo-wychowawczych
- Rejestr wydawanych decyzji o umieszczeniu w dps
- Rejestr mieszkańców dps
ARCHIWUM ZAKŁADOWE
Akta spraw ostatecznie załatwionych przekazuje się do archiwum zakładowego po upływie 3 lat i przechowuje się na nośnikach papierowych. Przekazywanie akt odbywa się na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego. Spisy sporządzają pracownicy przekazujący akta osobie odpowiedzialnej za prowadzenie archiwum.